Szkolenia

Czy po zakończeniu szkolenia mogę przeprowadzić ankietę na temat np. przydatności lub skuteczności szkolenia?

Możemy wybrać taką opcję w oknie Edycji danych szkolenia.

Dzięki temu w szkoleniu tym dla jego uczestników dostępna będzie domyśla ankieta ewaluacyjna, dostępna do wypełnienia dla nich, bądź dla Administratora w edycji szkolenia. Widok ankiety oraz możliwość jej uzupełnienia dostępna jest w zakładce Ankiety > Uzupełnienia Ankiet, efekty przeprowadzonej ankiety zobaczyć możemy natomiast w zakładce Wyniki ankiet.

Ankieta ewaluacyjna dostępna jest do dnia w którym odbywa się Szkolenie, a ponownie udostępniona po Szkoleniu i aktywna przez miesiąc. Możemy również zdecydować, po ilu dniach od zakończenia Szkolenia ma być dostępna. Przy wyborze „0” ankieta będzie widoczna od razu.

Czy można określać różne statusy osób biorących udział w szkoleniu?

Dzięki przypisaniu danego szkolenia do projektu otwartego, oraz ustawienia formularza jako widoczny w jego edycji dajemy możliwość swobodnego zapisywania się jako osoby chętne do udziału w szkoleniu wszystkim pracownikom w firmie. Dzięki takiemu ruchowi osoby chętne trafiają na listę Zgłoszenia:

Już w tym miejscu możemy zmieniać statusy osób zapisanych, w zależności od potrzeby, bądź przypisywać kolejne osoby zgodnie ze stanem faktycznym. Tylko jednak osoby, którym status został oznaczony jako Potwierdzony przez HR równolegle trafia na listę Uczestników szkolenia. Jest to zatem potwierdzenie jej udziału w planowanym spotkaniu, następnym krokiem może być zatem oznaczenie jej jako nieobecna czy też jako osoba, która szkolenia nie ukończyła. Zestaw dostępnych statusów jest stały – dostępny w każdym z prowadzonych szkoleń.

Czy można udostępniać materiały szkoleniowe uczestnikom tak aby mogli się z nimi zapoznać?

Dodając nowe szkolenie do listy możemy również dodać do niego materiały niezbędne dla uczestników. Wystarczy dodać szkolenie poprzez niebieski przycisk Dodaj znajdujący się po lewej stronie ekranu. Następnie uzupełniamy dane szkolenia i klikamy Zapisz. W kolejnym widoku wybieramy opcję Materiały.

Następnie mamy do wyboru kilka opcji, z których możemy wybrać odpowiednią dla nas. Możemy dodać dokument np. z pulpitu.

Jeżeli chcemy aby dodany plik był widoczny dla uczestników – zaznaczamy opcję Widoczny dla uczestników.