Wprowadzone zmiany obejmują:
•Zakładka Zespół:
◦ Moi Pracownicy znalazły się tu linki do obecnych zakładek – Struktura oraz Logowania. Są to mniej odwiedzane zakładki dlatego uznaliśmy, że powinny zostać przeniesione do Moi Pracownicy, dlatego również niedługim czasie znikną z menu
◦ Zadania – poprawiliśmy wygląd tego widoku, dodając możliwość filtracji zadań po statusie
◦ Nieobecności – poprawki wizualne
◦ Urlopy – poprawki wizualne
◦ Struktura – poprawki wizualne
◦ Logowania – poprawki wizualne
•Wnioski – poprawki wizualne w liście wniosków, razem z tym widokiem zaktualizowaliśmy listę dostępnych wniosków do złożenia (tablica wniosków). Dużo łatwiej jest teraz znaleźć wniosek oraz filtrować listę wniosków
•Widok Struktury zmienił się również w Kafelku Struktura
Wszystkie z tych widoków były przez nas dogłębnie testowane, jednak w przypadku, gdy natrafią Państwo na jakikolwiek błąd związany z tą aktualizacją, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie go.

