Przedstawiamy Państwu zoptymalizowany wygląd wizytówki w kaflu Szukaj pracownika. Wizytówka pojawia się po najechaniu na avatar osoby z listy wyszukanych pracowników.

Jeżeli informacji dotyczących pracownika jest wiecej niż 3, pojawiają nam się kolejne strony i możemy poruszać się po nich poprzez użycie przycisków „Następne” i „Poprzednie”.
Obecność danych na wizytówce Administrator określa w Ustawieniach systemu – Ustawienia / Pola opisowe / Dodawanie, Usuwanie Pól. Żeby dane pole widniało na wizytówce należy włączyć opcję widoczności (w edycji pola).
Kolejność pól na wizytówce ustawiamy w zakładce Kolejność pól, przeciągając wybrane dane tak by ułożyły się najwygodniejszy do przeglądania sposób. Zmiany kolejności pól wpływają również na kolejność ich wyświetlania w Danych personalnych w Profilach pracowniczych.
Pole „E-mail” jest umieszczone w wizytówce na stałe i widnieje zawsze na pierwszym miejscu.