Ostatnie w tym roku wdrożenie przyniosło ze sobą kilka nowości w Ustawieniach systemu oraz w module Wnioski. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami.
1. Rozszerzenie statystyk w zakładce: Zestawienie Wizyt oraz dodanie nowego raportu z Komunikacji
Administrator po wejściu w zestawienie wizyt ma możliwość wygenerowania zestawienia wybierając interesujące go działy bądź stanowiska:

Po wybraniu grupy, dla której ma się wygenerować zestawienie należy kliknąć Generuj zestawienie.
Poniżej pojawia się informacja, ilu pracowników zalogowało się w danym dniu do systemu i jak długo byli zalogowani:

2. Kafelek Link w module Wnioski
Administrator wchodząc w kategorie wniosków ma możliwość podczas edycji dodania linku do kafelka, który będzie przekierowywał na stronę zewnętrzną:

Po zapisaniu zmian, pracownik gdy chce wejść w kategorię, w której jest podpięty link, zostaje przeniesiony na stronę, która została podana w edycji kategorii w polu link.
