Nowy komponent Zastępstwa

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z informacją dotyczącą nowego komponentu Zastępstwa.

Trwają prace nad stworzeniem nowego komponentu, który będzie sterował wszystkimi zastępstwami w systemie. W komponencie pojawią się m.in.: rejestr aktualnie istniejących zastępstw w organizacji, zawierający informacje o osobie zastępowanej i zastępującej, o tym kto ustanowił dane zastępstwo, na jaki czas oraz w jakich obszarach. Dodatkowo pracownik będzie miał wgląd do historii wszystkich zastępstw, które miały miejsce w danej organizacji. 

Ścieżka: Ustawienia Systemu>Ustawienia Globalne>Zastępstwa
Ścieżka: Ustawienia Systemu>Ustawienia Globalne>Zastępstwa

Dostępna będzie nowa opcja zastępstw domyślnych, pozwalająca na wskazanie osoby domyślnie zastępującej pracownika w określonych okolicznościach, np. podczas delegacji, dzięki której automatycznie włączają się wszystkie zastępstwa dla danego użytkownika.

Po wyznaczeniu zastępcy, na jego profilu publicznym automatycznie pojawia się informacja o tym, kogo i na jaki czas zastępuje oraz w jakich obszarach. 

Ścieżka: Profil/Profil publiczny

Zmiany nastąpią także w zakładkach Zespół – Pracownicy, Zespół – Zadania oraz Profil/Moje zadania dodane zostaną oznaczenia informujące, że dany pracownik jest aktualnie zastępowany oraz o tym, które zadania zostały realizowane w ramach zastępstwa. Pozwoli to na łatwe wyfiltrowanie, które zadania zostały zrealizowane w ramach zastępstwa – zarówno dla osoby zastępującej jak i zastępowanej. 

Ścieżka: Profil/Moje zadania

Dodaj komentarz