Podsumowanie 2019 roku w HRtec

Co prawda mamy już początek 2020, ale pokusiliśmy się o małą retrospekcję i przygotowanie krótkiego podsumowania minionego roku w naszej firmie. Opracowując to zestawienie, sami byliśmy zaskoczeni jak dużo się u nas w 2019 działo, ile było zmian, nowości, powodów do dumy 🙂 Oczywiście, kosztowało nas to też sporo ciężkiej pracy, nerwów, dużej ilości kofeiny i herbatek ziołowych, no, ale ostatecznie liczą się efekty 🙂

A zatem prezentujemy i Wam te nasze małe firmowe sukcesy:

Nowi pracownicy

W 2019 zatrudniliśmy znacznie więcej pracowników niż początkowo zakładaliśmy. Nasz zespół zwiększył swoje super moce aż o 30%. Nowi pracownicy wsparli team IT, UX, QA, Marketing i Sprzedaż. Nadal pracujemy w dwóch lokalizacjach: Warszawa i Gdynia.

Nowe biuro w Warszawie

Zmieniliśmy siedzibę naszego warszawskiego biura. Mieścimy się teraz w biurowcu przy ul. Równoległej 2. Gdybyście byli gdzieś w pobliżu, serdecznie zapraszamy na kawę 🙂

Nowi Klienci

Do grona naszych Klientów dołączyły kolejne firmy m.in. Vectra, Dom Development, MDDP, Canon, Wedel, C. Hartwig, Open Finance, Kaczmarek Electric. Witajcie na pokładzie HRsys i cała naprzód!

Nowe zespoły projektowe

Przeorganizowaliśmy naszą pracę i jeszcze mocniej postawiliśmy na metodykę agile i sprinty. Powstały nowe, zwinne zespoły projektowe pod wodzą Project Managerów. Każdy zespół jest odpowiedzialny za wsparcie i profesjonalną, terminową obsługę swoich Klientów. Chcemy być  bliżej potrzeb i problemów, szybciej reagować i proponować optymalne rozwiązania.

Nowe Centrum Wsparcia

Powołaliśmy do życia profesjonalne Centrum Wsparcia Klienta. Dzięki niemu obsługa zapytań i błędów odbywa się dużo sprawniej i zgodnie z SLA. Na stronie Centrum Wsparcia dzielimy się również pomysłami na zmiany w systemie i komunikujemy wszystkie wdrażane funkcjonalności.

Nowa strona HRsys

Rozpoczęliśmy proces całościowej przebudowy strony hrsys.pl. Obecnie trwają prace wdrożeniowe. Już niebawem zaprezentujemy Wam jej zupełnie nową, niekonwencjonalną  odsłonę.

Nowy produkt HRanalyzer

Do naszej rodziny dołączył nowy produkt – HRanalyzer, czyli innowacyjne narzędzie pozwalające mierzyć i wykazywać efektywność prowadzonych procesów HR. Narzędzie ma zaimplementowany gotowy bank mierników, porady ekspertów i moduł raportowania. A dzięki specjalnym algorytmom, uczy się na bieżąco i rekomenduje nam rozwiązania na przyszłość. Więcej szczegółów na: www.hranalyzer.pl

Nowa książka o analityce HR

Do druku trafiła publikacja Piotra Pszczółkowskiego i Ryszarda Michalczyka poświęcona badaniu efektywności procesów HR. mówi ona o dobrych praktykach i rekomenduje najczęściej wykorzystywane mierniki, dzięki którym da się sprawdzić i raportować efektywność działań HR. To pierwsza tego typu publikacja na polskim rynku. Książkę można zamówić tutaj:

https://www.profinfo.pl/sklep/analityka-i-wskazniki-efektywnosci-procesow-hr-przedsprzedaz,124979.html

A na zakończenie naszego podsumowania, jeszcze kilka statystyk osiągnięć minionego roku:

A teraz, możemy już spokojnie wziąć się za noworoczne plany. 2019 był dla nas dobrym rokiem. Witaj 2020! możesz być tylko lepszy…

Życzymy tego i Wam 🙂

Dodaj komentarz